Fenerbahçe’den Avrupa NBA Açıklaması

NBA Avrupa Ligi kurulursa Fenerbahçe, Türkiye’de B takımıyla, bu organizasyonda A takımıyla mı yer alacak? Bu soruya henüz bir cevap yok. Ancak Fenerbahçe Genel Menajeri Maurizio Gherardini, NBA Avrupa için ilk kez resmi bir açıklama yaptı.
NBA ile FIBA yakın zamanda bir görüşme yapacak… eğer anlaşma olura NBA Avrupa 2026-27 itibariyle start alacak. Bu durumdaFenerbahçe Beko’nun Panathinaikos ve Real Madrid’le beraber yeni organizasyonda boy göstermesi bekleniyor.
TÜRKİYE’DE B TAKIMI
NBA Avrupa’nın statüsüyle ilgili pek çok iddia var. Bunlar içinde en dikkat çekici olanı ise oldukça çarpıcı:
– NBA Avrupa’ya katılacak takımlar, ulusal ligleri için B takımı kuracak. Ulusal liglerinde bu takımla oynayacaklar.
GHERARDINI AÇIKLAMA YAPTI
Fenerbahçe Genel Menajeri Maurizio Gherardini, Fenerbahçe’nin 2026-27 sezonunda başlayacağı ön görülen NBA Avrupa Ligi ile ilgili ilk kez konuştu:
– Bana öyle geliyor ki, birçok yorum yapıldı, birçok şey varsayıldı ama gerçekte hiçbir şey somut olarak ortaya konmadı.
HERKES BİR SİNYAL BEKLİYOR
– Sadece şunu söyleyebilirim ki, Euroleague büyüyen bir ürün, Euroleague’e mevcut olandan daha istikrarlı bir şekilde girmek için yatırım yapmak isteyen kulüplerden önemli bir talep var.
– Herkes NBA’den bir sinyal, bir proje veya bir şey gelip gelmeyeceğini çok merak ediyor. İlki, referans vermek gerekirse, takım sahiplerinin yönetim kurulu olabilir ve bu toplantıdan bir sinyal veya bir öneri çıkıp çıkmayacağını görmemiz gerekiyor.
FOTOSPOR







