U21 Kadın Takımımız Turnuvaya Galibiyet İle Başladı

Voleybol 21 Yaş Altı Kadın Milli Takımımız, Bosna Hersek’in ev sahipliğinde düzenlenen Balkan Şampiyonası’na galibiyetle başladı.
Milliler, şampiyonadaki ilk maçında ev sahibi Bosna Hersek’i 3-1 (25-27, 25-14, 25-17, 25-14) mağlup etti.
U21 Kadın Milli Takımımız, şampiyonadaki ikinci maçında yarın saat 17.00’de Karadağ ile karşılaşacak.



